Monday, October 16, 2006

sedey lak

Semalam gembira hari ini sedih…rasa ramai dah lalui macam ni kan….sedih tu datang tanpa diduga gembira pun macam tu….semalam kawan sama-sama ketawa. Hari ini menangis seorang diri. Mana pergi kawan-kawan semua? Kawan yang menemani di kala menangis…hilang juga….

Where did I go wrong, I lost a friend
Somewhere along in the bitterness
And I would have stayed up with you all night
Had I known how to save a life


Huhu… aku bukan hilang kawan…tapi masa dah banyak berlalu dan manusia berubah….mereka mempunyai teman lain yang lebih baik…yang akan menemani sehingga akhir hayat.. a fren it just a fren…but for me.. fren is all we need…without a fren we lost our self.. in this big world…pernahkah korang summer terasa kehilangan seseorang dalam hidup korang? Seseorang yang kita sayangi pergi untuk selama-lamanya… kadang-kadang aku ingin hidup tanpa memikirkannya…..andai kata aku tak ditakdirkan hidup lama… ada ke orang yang akan merindui aku as their frens…their beloved fren???? seperti yang terungkap di bibir mereka??? adakah mereka akan mengingati aku selalu??? merindui aku..sedekah al fatihah..atau pon pemergian aku tiada makna pada siapa2 mereka akan teruskan hidup seperti biasa.. tanpa memikirkan tentang aku…hanya sedetik mereka berpikir kemudian…. Aku hilang dari hidup mereka begitu sahaja…. Aku ingin menjadi seseorang yang dirindui… siapa yang merindu aku??? Haha… wat ever… I just wanna let u know that I always love you….and I dunno who thus the hell that I love????

No comments: