Monday, October 16, 2006

sedey lg

padan la aku rasa sedih jer..rupa2 ada org mmg dah tak suka aku..huhuhuhu...biarlah life must go on..dulu dia yang terhegeh2 msg aku..tak layan sombong...tak tegur sombong kata nya aku ni..skng aku biasa jer..kwn...per salah nya kan??
kalu citer kan panjang jer

dlu aku tak penah kenal dia pon..dia yg msg aku..aku still tatau mana satu dia..just time tu tak sangka ada org nak kwn ngn aku..haha..aku tak menaruh harapan pon..kawan..sapa la nak kawan dgn aku ni kan??kalu cun nak mampos mesti berderet2 kan???lumrah hidup.....
dah tu kawan cambiasa kuar sama2..ok la..dia pon dah ada awek aku just KAWAN..agaknya dia tak paham maksud kawan kot...dah tu kalu aku bolayan dia kata aku sombong....ntahla..takpaham la org lelaki ni..sekarnag aku takkata apa2 pon dia kata taknak layan aku lagi..tak paham juga lagi aku ni???apa masalah nye???apa problem nyer??salah ker aku ni???awek dia mara kot..hahhaa...

biar lah..aku just sedey jer..tak sangka macam ni manusia yer...masa diperlukan kawan la..masa tak diperlukan bubyee...aku skrg bt x tau ngn dia..ni lah ayat dia...takpaham aku.................lantakla...


when people hate u..u got to go from their life...to begin ur own life..
stop thinkin wat people think bout u...
they think bout u for the rest of their life then they dead!!!

No comments: