Thursday, April 12, 2007

JCard Day

hari aku g jcard day pepagi mak aku dah ajak kua..huhu...aku budget pepagi ni takde la byk keta kan...awal lagi sapa nak shopping pagi2 br kul 10..
aku pon pegi la nek keta skali..huhu..dr mahkamah tu sampai ke air terjun org dah penuh parking.sanggup derang ni jln kaki ek..kalu aku tak kuasa..haha...





pastu aku turunkan mak aku blk umah amik moto la..tak sanggup nak cari parking mmg takde punye la...

masuk dlm mak aiiiiiiiiiii...sesak nak mampu..tp mata ku dah juling... sumer 70% 50%..wahaha..



tp aku cari skirt yang aku aim lama gile..huhuu 10% je..rugi je amik dah 60...kalu beli baju leh dpt 3 helai time diskaun ni pastu kedai levi's pon ada sales..waduh2 padini sume2 la..vincci samapi 70%..ek..tp dah byk kosong..gile betul dernag ni bershopping ek..pling byk aku tgk org beli comforter la....wahaha...tp ku pikir2 bwk duit pon sket..kalu beli suar je 100 dpt selai kat jj leh dpt 4 helai..wahaha....suar slack yang strech tu br 17..kalu tak kan 39 ke 49..pastu aku beli baju kale ijau..ngn tshirt 1....pastu beli sushi..wahaha mkn kfc..penat la sarapan pon idak lg tau..sedar2 smapai umah kul 2.30 lama gile berjalan..wahaha....ni aku dah sakit kepala...penat betul..


itadakimasu

1 comment:

Danial said...

For me I always look forward for jcard day sale but , the jcard privillage is less attractive than jcard day sale. Only a few items are on 50% sale, others at 15% discount.

Do you know or have you notice which item have discount more than 50% on jcard privillage day?

Or what category of item that have generous discounts say 50%. I seldom found interesting item that have been discounted other than supermarket and ladies items here in jusco Taman Universiti JB.