Sunday, September 30, 2007

bile aku baca mana2 blog ke..mana tmpt luahan perasaan je..mesti ada cerita pasal gemok...mana2 pon...bukan aku nk cakap aku tak suker..sumtime motivate diri aku la..aku pon gemok gak bukan lawa pon...
sedey baca kisah org...kdg2 apa yang dernag rasa tu sama je...
aku ni ha dah macam lali dgn apa org ckp..
kdg2 tu wat bodo je..tp skng ntah la..tiap kali org kene kan aku..siap lah kene maki..biar lah org tak suka aku pon..aku pon bukan suka dernag pon..pegi la mampus sama semua pengutuk2 tu...takde mati aku kerana denrga..takde tak mkn aku kerana dernag..
kdg2 aku eplik la..yang tak lawa..kes perasan lawa la..mmg la laki terkile2 sebab boobs dia besar..apstu putih..wahaha....sampai org lain dia kutuk..pakwe lama dia dpt makwe tak cun mana pon dia kutuk..walhal dia dpt pakwe muka cam penagih pon nak kecoh...
kata pakwe dia kaya la..bla2...bosan tau dgr..tp hapak..pakwe dia naik moto kriss je..ekk..siap ckp..abis blaja pakwe dia nak bukak bisnes..dia tanak beli keta umah..biar pakwe dia beli suemr..ini la org erpendidikan tinggi kan??wahha
lantak ko la
pasti aku tak sabar nak larikkkk2 jauh2 dari ko...
aku mengumpat ke???tak la..bukan ada org baca blog aku pon...wakaka so sekadar kau ckp2 sorang2..dr aku citer kat org lain kan?
kalu bab org kutuk kau..ramai je...nak kene list ke? bia rlah mereka mcm mereka2 bahagia sgt2..aku thau apa aku buat..aku tau aku leh dpt apa aku nk..at least aku pandai..ye ke??persan..ye la..at least aku ada ilmu dr sekadar melawa tak tentu hala kan?
ntah la cerita pasal kisah hidup..mesti panjang berjela... kadnag2 kau terfikir kalu aku takde kat dunia ni..ada ke org perasan?huhu
kalu ikut perasaan aku skng..marah benci menyampah

No comments: