Tuesday, September 11, 2007

tAk TAu NaK TuLiS PeR??

aku nak menulis tp kan aku tak tau nak tulis apa..bosan pon ada...hari2 sama je..
ni dah nak dekat bulan puasa lagi sehari je lagi..aku tak sabar..ye la aku nak tmbh pahala..byk sgt aku uat jahat.. ye ke byk?? ntah la aku rasa bersalah bile aku membenci org..tp ntah camne nak singkirkan perasaan ni?kadang2 kau cube tp susah menyakitkan hati.. aku cube terima seada nya tp kebencian tu menguasai..setann oooo setan hati ni..ermm..tp aku benci bukan sebab aku yang nak benci. kalu org sibuk mengumpat pasal ko..tak betul..tak sakit hati? kadang2 kia tak penah cerita keburukkan dia kat org lain..malahan bile org kutuk dia kita tolong back up dia.. tp balasan nya? aku tak penah cite pon kat dia ada org ngumpat dia tp tu lah..dia pon sama mengumpat kau kat org lain.. tak suka aku kata nye.. tp terhegeh2 ngn aku.. nyampah betull... susah nak beza kawan baik atau tak baik..ntah la..kdg2 aku fikir org kawan ngn aku nak amik kesempatan je bile susah br cari aku tp happy sornag2 mean aku ngn kwn2 jahat dia..time susah cr aku..aku lak happy aku kongsi sedih??aku simpan sorang2 je..kalu aku cerita org buat mulut watpe???

No comments: