Tuesday, September 04, 2007

DPLI

Setelah berhari aku usaha tuk key in data.ari ni berjaya gak..alhamdulillah..hopefulley sumer ok..aku mmg berharap sgt dpt jd tenaga pengajar kat poli ni. ekceli cita2 aku nak jd cikgu dulu2 la..tp masa pas spm just dpt g ujian je.lain tak lepas..then apa dpt masuk la..masuk U masa dlm U tu dpt tawaran g juru X-ray..ntah la walau pun cerah masa depan tp minat tu masih kat mekanikal..tau mak ngn abah mesti erhaap sgt aku pilih juru x-ray. tp tak aku teruskan dgn mekanikal..sorry mama abah. tp skng aku dah nak abis blaja duk cari2 keje. hope sgt2 la aku dpt.kalu leh aku nak jd cikgu lukisan kejuruteraan tp aku letka pilihan no 2, no 1 aku letak teknologi kejuruteraan kat UTHM. aminn..doa kan aku..dgr cite elaun leh tahan hehe...aku ni berkire gak nak samb blaja lg cos sapa nk tanggung aku. adik aku dah bis spm thn ni thn depan lg byk beban tp alhamdulillah bile au elaun dia leh tahan gak..amin...mintak dpt..berdebar walau pon baru isi borang je pon

1 comment:

Anonymous said...

berape elaun dpli??