Thursday, June 05, 2008

Hari Ini

Tak tau nk letak tajuk apa, so hari ini lah..
Hari ini,
- Sara Beranak
- Dapat Hadiah
- Minyak Naik

Td pagi aku bgn awal dah igt nk g keje tp sebab kegatalan aku ini pada malam sebelumnya maka aku samb tido sampai kul 11, malam tu aku takleh tdo asik garu je keje..parah kan..Now dah naik kat muka abis lebam-lebam muka... aku bgn pon sebab ada 2 sms, si acap, lupa sgt ada janji ngn dia pasal g makan satay. Memula dia msg dia tnya jadi tak, pastu dia msg tak gi keje ke, takpe la esok2 lak.. huhu...sori la acap aku mmg tdo lena skali sambil mengaru-garu kaki tgn ku ini.

then kul 11 tu aku bgn sebab msg acap ngn ila kol cakap sara beranak 2 ekor. aku ckp satgi aku nk g pejabat pos aku singah umah dia tgk anak sara. cute nye. masa aku sampai tu 2 ekor je then tetiba dia kuar dr kotak dtg kat kitaorg la..ada sekor lagi br keluar, 3 ekor jd. now aku tak tau bape ekor. masa kat umah ila muka tak naik lagi, then ptg sket mak oi byk nye kat muka aku huhu..
Photobucket
then g pej pos amik adiah dr cik yoes, cantik la yoes aku suka sgt.,. thanks muaaahsss
Photobucket

myk lak, memula aku g bwk kembara alamak panjang gila. then aku pusing. ada kan pump myk 2 tp depan kosong trus aku undo masuk bengang je org blakang nasib le huhu.. then bwk wira lak..ni dr kul 7.15 kot sampai 9 br dpt isi. sengal betul keta depan aku, tak reti2 nak msuk lain walhal byk gila chance dia leh masuk pump, keta citra pompuan cina. sakit hati aku, aku dah hon pon tak gerak, then tentu la keta lain masuk sakit betul hati ni dah la sakit badan demam,then ok la aku undo g pump lain, kejap je tak smapai 10 minit.aku dah masuk pump cina citra tu tak masuk lg. then lepas isi myk nk la kuar. aku ckp kat pakcik blakng aku, "sy nk undo", pakcik tu jwp," tak payah undo kuar depan trus jalan besar". aku ckp la, "umah saya blakang ni situ jam susah nak masuk" then pakcik ni sound "byk songeh la ko ni" then aku ckp "eh eh pakcik". nak je aku cekik org tua ni, dia br je pon sampai kecoh lak, tensen aku.

Photobucket

Photobucket

No comments: