Friday, July 07, 2006

awat yer

awat yer...keningsemakin ahri semakin bosan lak idup aku ni??adakah aku kehilangan sesuatu??putus
aku pon tak paham apa yg aku pikirkan....mcm2 mende dalam kepala aku..kalu citer sal cita2...impian...harapan byk...sampai tak muat dah bakul sampah tu...hikhiktp sumer tu tatau laleh dapat ker tak kan....sumer nyer atas usaha sendri..ketentuan Allah SWT....kadang2 macam aku berazam nak baiki diri..tp tu sumer kejap jer...esok2 buat balik pangai....hikhikgelakgelaknari
ermm....sebenar neyr aku masih rindukan kawan aku tu...napa ek.....ntah la...dier tak nak selamat kan langsung frenshipkitaorg...ya....aku bukan leh kawen ngn dier pon..haha.....dulu macam merancang..haha..aku lapengapit dier..aku kene duduk umah dier awal tolong dier..sumertinggal kenangan lahampahampa aku pon tatau la dier rasa apa yg aku rasa ni ker tak...sedeh nyer...aku rasa dier tak rasa apa yg aku rasa aku jer yang rasa sorang2...kalu dier rasa takkan tak leh maaf kan aku..cuba lembutkan hati aku..dier bukan tatau aku cepat maafkan org..walau pon kadang2 mood aku ntah hapa2ngantuk
masamula masuk skola tu..aku ngn dier bukan kenal pon...kawan pon idakamsuk form 5 tetiba jadi rapat hehe..kongsi masalah sama2....sumer sama2....abis skola dier la kawan paling rapat aku..aku jarnag kontek acik,ayu,suesumer,,slaloo jumper pon deir la...tapi tu lah sumer tinggal kenangan...g jenjalan raya sama2......sedih betul.....aku harap dier berbahagia la ngn pakwe dier semoga ke jinjang pelamin...aku tak penah pikir nak doa kan sesuatu ygtak elok..tp dier slalo pikir cam2..kalu dier gaduh aku slaloo gak backing pakwe dier..dier marah aku..dlu mula2 aku nyampah ngn pakwe deir...pasal skola nyer hallamarzia..tp biler dah dier jd pakwe kawan aku...aku leh trima dier pnagai pon ok...cume kadang2 bile aku terbaca msg dier kat pizacamnyampah jer aku ada...yer la...dier takleh nak kepit ngn awek dier...geli betul haku..sampai kan aku berkelah ngn amy pon dier tgk dr jauh..gile betulpunyer pakwe...ntah hapatukul


kini aku sendiri...tanmpa seornag kawan yg salo bersama aku....aku terpaksa menerima hakikat...segala telah berakhir....mcm org bercinta lak kan???kami bukan pasangan kekasih...haha....biar lah..biar lah ini cerita terakhir aku mengenai dier..aku naklupakan dier..skang dier mesti dg senang melupakan aku kan...aku bukan apa2 pada dier.......


endhaibyetido

1 comment:

arrabe' said...

huh... cian akak...
cuba akak jadikan harini lebih baik dari semalam...
cari peluang baru.. cuba sesuatu yang baru ( positif je tau, yang jahat jangan !!!)
so, nanti akak tak merasa bosan dengan kehidupan akak...
carilah seramai mungkin kawan.. jangan cari walaupun seorang musuh, k ??
semoga akak gembira selalu...