Sunday, July 16, 2006

Jonker Walk

ari jumaat malam ari tu (14 hb julai) gi jenjalan kat jonker walk bawak dak anan...tingin sangat nak pegi...nak beli adiah tuk awek dier...hehe..key chain...tp key chain ni spesel dier pakai dawai alu.pehtu bentuk nama kita lawa seh..nanti dee nak pegi nak buat tuk dee sendri..pehtu jenjalan panjang gak la...tp tempat ni kan baba nyinya ramai..cina pon ramai la...souvenir pon cantik..dee kenan kat satu beg..hehe...nanti nak fdtg blk nak beli beg itu hehe..per pon saja jenjalan ngn anan..kat tempat keje tak kenal dier sgt bile kuar mlm tu..cam snegal laplak dier ni..hehe bertambah2 sengal..siap bawak adik dier yg tak macam adik..hehe...erk paling dee igt dier kata...dee ni mcm tak berminat ngan lelaki jer..hahaqh kelakar betul...mentang la dee jenis buat bodo jer..hahaha

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting

ni gamba pja belatar belakng kan jonker walk hehe
Photobucket - Video and Image Hosting

ngn anan
Photobucket - Video and Image Hosting


kedai ni nampak cam kedai kat Bali jer:P
Photobucket - Video and Image Hosting

ni lak keychain dak anan kasi..kenang kenangan la kunun
Photobucket - Video and Image Hosting

2 comments:

cikguonline said...

Cantik nyer tempat ni kat mana ye?

ieja said...

ni kat jonker walk..di melaka:D