Monday, July 03, 2006

smtmt 2000/01

rindu betul kat kengkawan skola..skang dah tak da member nak cita dah...takda member tuk mengimbau masa2 muda dulu...hikhik.....ntah la....life goes on...hehehe....ni gamba poertama yg aku suka.....ni lah meja prep aku..pling last skali..atau pling depan skali???hehe....dunno....

cuba teka mana satu aku....budak yg duk atas meja yg pling cute tu achik...yg baju kuning tu lagi kiut hehehe....lakang aku mai...balang lagi fiza...sebelah acik yg bediri tu pon fiza...yg duduk tu suhana....eh paham ker penerangan dee ni???hehehe
sendri paham2 kan la yer















gamba yg ni lak...ni lah budak pompuan kelas aku...nak kenalan??tatau la dah berpunye ke belum..tp lum kawen ag la...hehehe
suhada,shida,ayu,deq as,suhana,fiza,fuzah,aku....dlu aku sgt pemalu hehe....masa tu tak juin pon budak kelas ni..sumer sombong2















ni time prep ngn speckie..sebab tak pat gi prep kat kelas eh dating hehehe













ni gamba mlm jamuan apa ntah jamuan blok kut..hehe...lawa dak specki kan...baju peramugari...dayat yg jubah tu



























ni lkah pelajar2 lelaki dlm kelas..hehe..sapa yg bisa mencuri hati ku???hahah kisah dulu kini tiada lagi.....


































ada byk ag gamba time skola nanti dee letak..hikhik..tp segan..selekeh betul time skola dlu...muhahaha












No comments: