Wednesday, July 05, 2006

ntah hapa2

bila aku senyum tak semesti nya aku gembira...bila aku sedih tak semesti nya aku sedih...aku tak paham betul...macam2 masalah yg aku dpt lepas 1-1 lagi...lama2 leh jadi gila la aku..lebih baik aku gila dr aku hidup dgn manusia yg pura2....sumtimesi thinks my life is sucks!!!ya reality sucks...i hate myself....i hate everything about my self....cube untuk menyanyagi diri ii...tp..kebencian jugak yg datang....apa aku buat sumer salah...tak penah yg betul..kadang2 terpaksa menipu..sebab menipu ebih baik dr bercakap bernar..seandai bercakap benar hanya menyakitkan hati...aku nak lari dari dunia ini...aku nak pergi jauh...sumtimes I wish I was dead!!ya ..that wat i feel rite now....menci betul...sumer salah...tekanan lam idup aku tinggi..tau apa aku nk wat ksng rasa nak hentak kepala adik aku ngn pingan mangkuk tu....geram betul..walau pon bukan salah dia. ....
dah la penat menulis...mata menagius..tak sapa nak pujuk..:(:(

3 comments:

nile said...

pernah juga rasa begitu kat diri sendiri... nak2 bila teringat kesilapan demi kesilapan yang dulu... tapi kena belajar gak sayangi diri.. kalau kita tak sayang, lagilah org lain... semoga kuat n tabah k... ujian tetap akan datang selagi kita masih hidup...

ja'ie said...

hidup banyak peringkat, sabar & tawakkal yang boleh bantu kita nak hadapinya...jangan ikut perasaan, ikut akal fikiran. Merajuk tak de yang pujuk ka? Abg Im ada *smile*

ieja said...

ja'ie
hehe..kadnag tu pikir gak igt tuhan..sib bek iman kuar...hikhik..kalu tak tatau la...ngajuk...ada org nak pujuk...:malumalu:

nile
tu lah dee rasa cam tada org rasa cam dee rasa ader gak ek..:kenyit mata: